Min bakgrund och intressen

Jag skapar alster inom textilt hantverk av bl.a stickning, virkning, sömnad, symaskinsbroderier och ibland i kombination och skapar smycken av pärlor av alla de slag.

Lyckan med att hålla på med hantverk är att man aldrig blir fullärd och kan hela tiden hitta på nya ideér på att skapa och kombinera allt man kan och lärt sig under alla år. Jag kommer använda bloggen för att visa vad jag gör och förhoppningsvis förmedla en del tips o ideér /Tua

lördag 5 mars 2011

Kursinfo




Väska och necessär som jag skickat till Maria Montazami
som en gåva för hon älskar ostbågar eller Ostkrokar som hon säger!
Naturligtvis satte jag en tofs på väskan!
Nu har jag lagt upp
information om sykurserna
på min webbutik
Tuas Pärlor

4 kommentarer:

  1. så läcker...jag vill oxå ha en sån...gillar ostkrokar jag med =P

    SvaraRadera
  2. Jätteläcker!!
    Går det att beställa av dig?
    MVH
    Anette

    SvaraRadera
  3. Ja det går att beställa eller så kan man komma på kurs och lära sig sy. Hör av er i så fall
    uppgifter finns i min webbutik som du kan länka till härifrån.

    SvaraRadera
  4. Jag hade tänkt gå din kurs på årsmötet men hade missat att den andra kursen jag anmält mig till var en tredagars kurs. Nu undrar jag om jag kan få köpa ditt mönster/kursmaterial för jag vill så gärna lära mig tekniken.

    Maggi

    SvaraRadera